RSS

Bir interrail rotasi

06 Eyl

,

20130906-113647.jpg

Facebook Hesabimdaki yazimi ayni sekilde kopyaliyorum

“”

20 ulke 58 sehir sonucunda seyahatimin sonuna geldim.Daha once de gezmistim ama bu gezi hayatimin cok farkli yerinde olacak,sikintili baslayan gezi,hayatimin en guzel 1 ayiyla sonuclandi.18kg ‘la ciktigim seyahatimden 3kg’lik cantayla donmus bulunmaktayim.Yolculuk esnasinda ,daha once tanimadigim insanlarin destegini hissetmek cok farkli birsey. bana evini açan,gezime katilan ,destek olan,hirsizlik sonrasi moral vererek yanimda olan,hic tanimadigim ozel insanlara cok tesekkurler.
Geziye beraber ciktigim arkadaslarimdan Emre ‘ye
Roma’da geziye eslik eden Zeynep ve selda ‘ya
Roma’da 1 gun beraber gezdigimiz,suanda ne yaptiklarini bilmedigim Mitoloji manyagi Ece ve Aysu’ya
Roma’da en son kopek olduren icerken gordugum,eglenceli sohbet sahibi Özkan Ersin, @ilker ve diger iki arkadaslari.
Floransa ‘da gece bana tshirt vermek icin cantalarini karistiran ,sohbete eslik eden ve Prag’tan viyana’ya tekrar gorustugumuz 4 guzel insan interrail apacileri Aslıi,Melis Pelin ve Gulnaz ‘a .Floransa da beraber uyudugum adlarini hatirlayamadigim 4’lu arkadas grubuna.
Pisa’da sabah 6’da pisa kulesini acan birinci kisiyken 2.ve 3.kisi olan gruptan arkadasim olup orda sans eseri karsilastigimiz ,yirtilan pasaport cuzdanimi domuz bagiyla diken Ceren ve Murat’a.
Venedikte dus almak icin zorla evine goturen bufeci Joseph amcaya.
Milano’da donercide tanistigim ve sonra arkadaslarima yardim eden Sinan kardesime
Cannes’de trende tanistigim hic tanimadigi bir insani 5dk muhabbetle evine davet ederek tum fransizlarla ilgili on yargilarimi yok eden ,esinin merak ettigini soyleyip ,evine davet edip,evinin anahtarlarini emanet eden cok sevgili Jérome’e ve esine, giderken aglyan tum oyuncaklarini gosteren yalniz ve guzel kizi! Guilia’ya.

Figueres’de Camii’ye goturen ve evine davet eden adini unuttugum fasli amcaya ve esine .3saat tren istasyonunda hala beni,niye bekledigini anlamadigim ingilizce bilmeyen sempatik issiz cocugu Maruan’a.
Barcelona ‘da Venedikte ve gezimizin kesistigi cogu yerde benimle bulusan guzel fotograflarin sahibi couchsurfing arkadasim ,inanilmaz kalpli guzel insan Alla’ya
Barcelona’da Galatasaray formasi sebebiyle tanistigimiz Karahusar Zeybekleri oyun grubundan Yasin’e.
Barcelona’da CS toplantisinda tanistigimiz cok guzel insan Ugresy’e ve misirli sisko arkadasina.
Madrid’te sadece bir metro duragi sorduguma pisman eden ve benimle 3 metro aktarmasiyla gelen ve yolunu degistiren ,ispanyolca bildigimi sankp oyle konusan bir diger ilginc insan @perote ‘ye.
Lisbon’da sintra treninde tanistigim tanistigim melis ve melis adli adaslara.(arkadas tamam avrupa da yasiyorsunuz da Besiktas’i bilmeyen Melis mi olurmus ) :))
Pariste 1 gununu bana ayiran, Steve’e
Paris’te Eyfel yanindaki souvenersci Yasin abiye.
Bruksel’de sirtinda agacla dolasan beni inanilmaz eglendiren Yannick ve sapsik arkadas grubu.
Bruksel de geceye eslik eden ,cakma Angelina Julia ,Julié’ya.
Brukselde tanistigim ,yardimsever insan kürt kivanc tatlitug Ali AL Zedky
Brugge’de selamlastigim ve teknoloji ozurlu olan balayi cifti selim ve aysegule.
Ostende’de sahilde birbirine Turkce kufur ederken yakaladigim ,burda da mi yahu tribiyle tanistigim Onur ,mustafa ve ayhan’a.Ayhan ayrica bildigin kelsin olum.
Amsterdam’da basima bela olan,ilginc sekilde bulustugumuz yarim kol ,acayip anilarin sahibi @fulya’ya .
Rotterdam’da annem babam gibi agirlayan ,tanimaktan cok memnun oldugum @fahri abi ve @tugba abla’ya ve cok seker ikizlerine.
Tilburg’da mahsur kaldigimda yardim eden ,cok uzaklara beni ozel arabasiyla goturen @ahmet ve arkadasina.
Berlin’de 1 gun boyunca bana eslik eden trende tanistigim interrail ruhunu icinde yasayan,tanimaktan cok mutlu oldugum isvec kezbani @Mendiol’a
Polonya’da beni evlerinde misafir eden ,yemekleyen,yük oldugum @recep ,@alaaddin abiye ve sohbetleri icin @kemal ‘e.
Polonya’da beni karsilayan guzel insan Annie’ye
Krakow ve Musa amca seni unutmayacagim :)))
Prag’da chili hostel’de tanistigim hosteli baska amaclar icin kullanan evine davet ve yakinda istanbula gelcek olan,guzel insan Feryse’e
Viyana’da yol tarifi icin hostele kadar goturen abiye.
Innsbruck trenin de tanistigim,innsbruck’a tirmanmama yardim eden Gozde’ye.
Seegrube’de tanistigim Rus mafyasi tipli tam bir gezgin ve CS sever Vlad’a.
Tirmanis arkadasim 5’li manyak jessy,ares erin ve huamore ‘a
Innsbruck’ta eskisehir macini beraber izledigim hayatimda duymadigim kufurlerin sahibi,o bunyeden ve o karakterden o kufurler nasil cikiyor hala anlamis degilim ,Mahmut amcaya.
Salzburg’da ve Rosenheim’de bana yoldaslik eden adini unuttugum gordugum tek esmer alman erkek olan elemana.
Budapeste’de ki activity hostel resepsiyonu Anna’ya
Uskup mustafa pasa camii imami Bayram hoca’ya.
sehirde kimse € kullanmazken nalburda € bozduran alyev’e.
Uskup’te bana 2 sohbet sonrasi yemek parasi almamakta israr eden Istanbul Kebab patronu ve cok sevgili kasiyeri,istanbul ozlemiyle yasayan bu 2 guzel insana …
insallah unuttugum kimse yoktur derken ,
Selanikte suan da beraber seyahat ettigimiz bu yaziyi beraber yazdigimiz ,hatirlamama yardim eden makedon turku mehtap’a
burdan anneme babama kasimpasadaki amcama kastamonudaki dayima urfadaki halama afyondaki kuzenime hakkarideki bilmem neyime,severek takip eden herkese ,hayatima bir sekil girmelerinden cok mutlu oldugum guzel insansanlarin hepsine selamlar,cok cok cok tesekkurler. Thank u for everything. —

 
4 Yorum

Yazan: Eylül 6, 2013 in kisisel, plansizgezgin, İnterrail

 

Etiketler: , , , , , ,

4 responses to “Bir interrail rotasi

  1. suleyman

    Eylül 6, 2013 at 9:01 am

    reyis sen kesinlikle interrail idolumsun benim yasidiklarinin hepsini takip ettim gruptan

     
  2. cagdas

    Eylül 6, 2013 at 10:14 am

    adam derslik İnterrail yapmış ya

     
  3. esra

    Eylül 12, 2013 at 12:43 am

    Merhaba sizi facebooktan da takip ediyorum merak ettigim bu rotaya ne kadar harcadiniz ve gercekten guzel dostluklar sohbetler yasamissiniz tavsiyeleriniz neler
    tesekkurler

     
    • bestamikose

      Eylül 12, 2013 at 6:55 am

      700€ rahat yeter bu rota icin size

       
 
