RSS

Hayal Kurmak

12 Haz

20130612-192021.jpg

Hayatta elinizden asla alinamayacak sey nedir ?Ozgurluk kadar kutsal olan…?
Hayal Kurmak
kimsenin nedenlestiremeyecegi tek seydir .sen yasarsin sen bilirsin eger istersen baskasina da sen anlatirsin.herkesi istedigi yere koyar istedigi yerden cikartirsin.kimseye hesap vermez o an’in tanrisi olursun.eskiden çok hayal kurduğum ve bu hayallerim gerçekleşmediği için melankoliye bağladığımı zannederdim.. “ah bi hayal kurmayı bıraksam” derdim, “ah bi vazgeçsem olmayacak hayallerin peşinden koşmaktan..” kendime göre, hayatta yeteri kadar yaralanmıştım yani…
dun gece yine yastığa başımı koyunca aklımdan bir şeyler geçti. kendi kendime, kaç yaşına geldin, şu haline bak hala hayal kuruyorsun dedim. dün itibariyle çocukluktan terhis oldum diyebilirim. ben hayal ipinin ucunu kaçıracağım ve ondan sonra hayalimi bir başkası yaşayacak. yo dostum yo…

hasılı kelam hayal kurmak, çocukluktan kalma bir maraz mi sadece?

mutluluk vermesi icin gerçekleşmesine gerek dahi olmayan ne var ki baska ?

“insan karakterinin en saf oldugu eylem. bir insan rahatça kurdugu hayallere göre yargilanabilir.”
anlayacaginiz,korkmayin ,sizsiniz bu dünyanin spartacus’u …

 
Hayal Kurmak için yorumlar kapalı

Yazan: Haziran 12, 2013 in kisisel

 

Etiketler: , , ,

Yorumlar kapalı.

 
